Ik zal me tot het uiterste inspannen om de allerbeste zorg te leveren. Maar het kan zijn dat u desondanks niet tevreden bent over de zorg. Ik hoop dat u hierover dat met mij in gesprek gaat. Komen we er dan nog niet samen uit, dan kunt u zich wenden tot de Nederlandse Vereniging van Pedagogen en Onderwijskundigen (NVO), tot de Stichting Kwaliteitsregister Jeugd (SKJ) of tot de Nederlandse Vereniging voor Relatie- en Gezinstherapeuten (NVRG).
Op deze pagina van de website van de NVO vindt u meer informatie over het indienen van een klacht. Meer informatie vindt u in de Folder “U heeft een klacht?” van de NVO.
Als u over wilt gaan tot het indienen van een klacht of het melden van een geschil, dan kunt u contact opnemen met de klachtencommissie van Stichting Klachtenregeling.nl (www.klachtenregeling.nl). Via onderstaande knop komt u rechtstreeks op de pagina van hun website.

Stichting Klachtenregeling.nl p/a CBKZ Antwoordnummer 570 4200 WB Gorinchem T: 085 – 485 85 60 ma t/m vrij 09:00 – 17:00 uur |